Tervetuloa piippailemaan :) vaikka tännekin pelloille :wink:
Minulla on samanlainen nappi, takana on kirjaimet V M
Kiitos kutsusta, tiedä vaikka tuossa joskus innostuisikin lähtemään teille tietämättömille.
Löysin http://www.pugoviza.ru sivulta vuosiluvunkin. 1854-1862
Tuolta sivulta löytyy ...
Haku löysi 3 tulosta
- 12 Heinä 2008, 20:53
- Keskustelualue: Päivän Löydöt / Todays Finds
- Aihe: Ensimmäinen piippi-reissu
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3109
- 12 Heinä 2008, 20:17
- Keskustelualue: Päivän Löydöt / Todays Finds
- Aihe: Ensimmäinen piippi-reissu
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3109
Näyttäisi olevan jalkaväen sotilaan nappi, jostain 1800-luvun jälkipuoliskolta. Nuo nelosen perässä olevat kirjaimet ovat lyhenne sanoista поселенный Финск, joka vissiin viittaa suomalaiseen joukko-osastoon. Heikosti tuon ajan varuskuntien, rykmenttien ym. järjestystä tuntevana en osaakaan sanoa ...
- 12 Heinä 2008, 17:38
- Keskustelualue: Päivän Löydöt / Todays Finds
- Aihe: Ensimmäinen piippi-reissu
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3109
Ensimmäinen piippi-reissu
Uusi piippailija ilmottautuu palvelukseen :wink:
Isä ukon kanssa tilattiin Garret Ace 250:set ja juostiin heti päiväksi etsimään SITÄ aarretta erään edesmenneen talon kivijalkojen välistä.
Ensimmäisen päivän saalis; Rautapadan paloja, hevosenkenkä ja sen nauloja, suitsen palanen?, huonokuntoinen ...
Isä ukon kanssa tilattiin Garret Ace 250:set ja juostiin heti päiväksi etsimään SITÄ aarretta erään edesmenneen talon kivijalkojen välistä.
Ensimmäisen päivän saalis; Rautapadan paloja, hevosenkenkä ja sen nauloja, suitsen palanen?, huonokuntoinen ...
