Haku löysi 7 tulosta
- 03 Maalis 2017, 18:43
- Keskustelualue: Päivän Löydöt / Todays Finds
- Aihe: T-34 "Sotkan" telaketjun katkelma
- Vastaukset: 7
- Luettu: 5147
Re: T-34 "Sotkan" telaketjun katkelma
Hieno löytö! Vaikka kaikki eivät sitä ehkä osaa arvostaa...
- 05 Joulu 2016, 09:34
- Keskustelualue: Mikä Tämä On? / What is it?
- Aihe: Kolikko?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1952
- 14 Syys 2016, 11:30
- Keskustelualue: Päivän Löydöt / Todays Finds
- Aihe: Loppukesän löydöt
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1539
Loppukesän löydöt
Tässä ensimmäiset löytöni Garrett ace 400i :llä:
https://s18.postimg.cc/886ad9d6d/image.jpg
https://s18.postimg.cc/j91fia5f9/image.jpg
https://s18.postimg.cc/eof93clpx/image.jpg
https://s18.postimg.cc/epp6wrnjp/image.jpg
https://s18.postimg.cc/ta69rliid/image.jpg
Koru on ...
https://s18.postimg.cc/886ad9d6d/image.jpg
https://s18.postimg.cc/j91fia5f9/image.jpg
https://s18.postimg.cc/eof93clpx/image.jpg
https://s18.postimg.cc/epp6wrnjp/image.jpg
https://s18.postimg.cc/ta69rliid/image.jpg
Koru on ...
- 18 Heinä 2016, 09:08
- Keskustelualue: Päivän Löydöt / Todays Finds
- Aihe: Uusi metallinilmaisin, uudet kujeet
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2257
Re: Uusi metallinilmaisin, uudet kujeet
Kiitos tiedosta 
- 17 Heinä 2016, 22:24
- Keskustelualue: Päivän Löydöt / Todays Finds
- Aihe: Uusi metallinilmaisin, uudet kujeet
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2257
Uusi metallinilmaisin, uudet kujeet
Nyt on vihdoinkin kunnon laite, nimittäin Garrett ACE 400i Tänään testailin laitteen toimintoja pihamaalla, metsässä ja rannalla eli melko monipuolisesti. Poimin muutamia hyviä signaaleja ja tienasin 6m 25p Laite toimii kuin unelma ja sen ominaisuudet on helppo oppia. Yksi hylsyn kantakin nousi ...
- 17 Joulu 2015, 20:45
- Keskustelualue: Luokitellut Löydöt & Kuvagalleria
- Aihe: Militaria - nykyaikaiset 1900+
- Vastaukset: 35
- Luettu: 74924
Re: Militaria - nykyaikaiset 1900+
Laskin tuon luodin tilavuuden ja kerroin sillä raudan tiheyden. Sain tulokseksi 147 g ja luoti painaa saman verran, päätelmä: täyttä rautaa/terästä
- 15 Joulu 2015, 16:10
- Keskustelualue: Luokitellut Löydöt & Kuvagalleria
- Aihe: Militaria - nykyaikaiset 1900+
- Vastaukset: 35
- Luettu: 74924
Re: Militaria - nykyaikaiset 1900+
Heippa, tuli veljen kanssa löydettyä 20x80mm luoti. Netin mukaan ei ole räjähtävä vaan panssarin läpäisyyn suunniteltu. Mitä mielipiteitä? Voiko räjähtää? Ehkä ammuttu norsupyssystä? Suomalainen? Saksalainen? Venäläinen?
http://s10.postimg.cc/3neyk9m2t/image.jpg
http://s10.postimg.cc/dlzx6qvid ...
http://s10.postimg.cc/3neyk9m2t/image.jpg
http://s10.postimg.cc/dlzx6qvid ...


