Haku löysi 3 tulosta
- 22 Heinä 2020, 11:43
- Keskustelualue: Mikä Tämä On? / What is it?
- Aihe: Kysymys pullosta
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2602
Re: Kysymys pullosta
Kiitos 
- 19 Heinä 2020, 10:05
- Keskustelualue: Pullot & Lasi & Posliini / Bottles & Glass
- Aihe: Mikä pullo ja valmistaja?
- Vastaukset: 0
- Luettu: 12118
Mikä pullo ja valmistaja?
Hei,
Onko kenelläkään tietoa, että mikä pullo tämä on ollut ja mitä pullon pohjassa näkyvät merkinnät tarkoittavat? Pohjassa oleva leima kiinnostaa myös. Emme löytäneet kyseistä leimaa netistä tai emme osanneet hakea.
https://i.postimg.cc/ygFGDKwY/59-C0-AA94-FB21-4224-981-B-921216-E53-E97.jpg ...
Onko kenelläkään tietoa, että mikä pullo tämä on ollut ja mitä pullon pohjassa näkyvät merkinnät tarkoittavat? Pohjassa oleva leima kiinnostaa myös. Emme löytäneet kyseistä leimaa netistä tai emme osanneet hakea.
https://i.postimg.cc/ygFGDKwY/59-C0-AA94-FB21-4224-981-B-921216-E53-E97.jpg ...
- 12 Heinä 2020, 11:56
- Keskustelualue: Mikä Tämä On? / What is it?
- Aihe: Kysymys pullosta
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2602
Kysymys pullosta
Onko kenelläkään tietoa, että mikä pullo tämä on ollut ja mitä pullon pohjassa näkyvät merkinnät tarkoittavat? Pohjassa oleva leima kiinnostaa myös. Emme löytäneet kyseistä leimaa netistä tai emme osanneet hakea.
https://i.postimg.cc/N9NM5SCm/33-B9-DFBF-BEE8-4228-BA52-4-DE6-E13-EC6-CD.jpg
https ...
https://i.postimg.cc/N9NM5SCm/33-B9-DFBF-BEE8-4228-BA52-4-DE6-E13-EC6-CD.jpg
https ...
