Minun unelmani

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Avatar
Tirehtoori
Kunniajäsen
Viestit: 1115
Liittynyt: 08 Touko 2012, 19:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Minun unelmani

Viesti Kirjoittaja Tirehtoori »

Mun unelmalistaan on jo jonkin aikaa kuulunut ajatus josko sais jonkun lähtemään mukaan ja matkustaas jenkkeihin floridaan, miami beachille tai jonnekkin vastaavaan parin viikon reissulle ajatuksena pelkästää rankka biitsipiippailusessio.
Vois olla aivan helekutin siistiä kun ajatteloo että siällä on rantoja joissa käy tyyliin 100 000 ihmistä parhaillaan päivässä. Sais ainakin kokemusta ja lämpöä jos lähtis talvisyrämmellä. Yksin ei kehtaa lähtiä, mutta jonkun innokkaan kanssa vois olla kova juttu.

Ehkä joskus onnistuu 8)
Spes Sibi Guisgue

Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

Kuva

vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Avatar
jarpat
Metallinetsijä
Viestit: 270
Liittynyt: 21 Syys 2013, 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minun unelmani

Viesti Kirjoittaja jarpat »

"Minun unelmani" tässä lyhyellä tähtäimellä olis se, että huomenna ei sada. Tässä on koko kesä mennyt ilman, että on juurikaan ehtinyt harrastamaan. Tälläkin viikolla pitkiä päiviä töissä, mutta huomenna on vapaapäivä ja ajattelin lähteä tosissaan kiertelemään. Pari skutsia tosta läheltä, kenties muutama yleinen puisto ja ehkä jopa uimaranta. Välillä mäkkäriltä evästystä ja sit vielä muutama tunti iltapäivällä. Mitään "merkittävää" tuskin löytyy, mutta saapahan harrastaa... :mrgreen:
Väline; Fischer F22, "porkkana", reppu ja rautalapio. Vanhin löytö; 1 öre 1627-1631
Vastaa Viestiin