Newbeeb 2016 (Kultaista)

Onko löydölläsi hieno historia? Ei sillä väliä - löydön arvo on se joka ratkaisee! Tänne voit jakaa rantalöytösi, ilman että tarvitsee välttämättä keskustella sen historiasta.
Newbeeb
Metallinetsijä
Viestit: 146
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 01:43
Paikkakunta: Oulu

Re: Newbeeb 2016

Viesti Kirjoittaja Newbeeb »

Jooo käynpä hakemassa tommosen loopin jostakin!

Kyllä tuossa tuuria tosissaan oli, kun samalla kertaa tuli viel molemmat. Harvoinha noita osuu, mutta on niitä siellä maassa.

Mahtavinta tässä omasta mielestä tosiaan se, että periaatteessa toi COmpadre on nyt maksettu. Digging tooli ja pinpointteri viel sitten maksuun niin +-0 :)

Eimuutakuin seuraavaa kelan alle!
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
Newbeeb
Metallinetsijä
Viestit: 146
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 01:43
Paikkakunta: Oulu

Re: Newbeeb 2016

Viesti Kirjoittaja Newbeeb »

Terrve

Noniin, lisää kaiveltu. Tässä kahdelta viime reissulta kokokohdat.

Korvakoru ilmeisesti kultaa, ainakin voisin olettaa... Siinä kolme leimaa, mutta en erota mitä leimoja ovat. Hienoja kiviä myös kinni korussa, tietääköhän joku mitä ne ovat tai onku tutun näköinen koru?
Vasemmanpuoleisin leima näyttää kyllä epäilyttävästi kruunulta. Jos se kultaa on nii se ois kolmas jo kuukauden sisälle. Sitä lähdettiin hakemaan ja tavoite suoritettu tälle kesälle! Tolla painoa ois 4 grammaa, kesän tuotto 19 grammaa kultaa.

Tässä hieman kuvaa...



Kuva



Kuva



Kuva



Kuva
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3368
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Newbeeb 2016 (Kultaista)

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Kultaonnittelut!
Muhevia kultakoruja nostelet. Mulla yhteensä koko harrastuksesta 8kpl, mutta silti grammoissa jäljessä.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Newbeeb
Metallinetsijä
Viestit: 146
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 01:43
Paikkakunta: Oulu

Re: Newbeeb 2016 (Kultaista)

Viesti Kirjoittaja Newbeeb »

Kiitos!

Toivottavasti se kans on :D, Olisi kyllä mahtava tietää mikä tuo kivi on tuossa ja historiaa tuolle korulle...
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
FallenOne
Metallinetsijä
Viestit: 201
Liittynyt: 14 Elo 2012, 16:31
Paikkakunta: Haapajärvi

Re: Newbeeb 2016 (Kultaista)

Viesti Kirjoittaja FallenOne »

Kultaonnea! Ompa tosi painava korvakorkuksi! Kannattaa tosiaan hommata se looppi. Tuon omani ostin muistaakseni ihan kultasepänliikeestä ja antoiko jopa ilmaiseksi, vai pari eurokohan maksoin. Yhden tilasin kiinasta, mutta on niin pieni että tosi hankala käyttää.

Olen aina jotenkin ollut valitettavasti siinä uskossa, että arvokkaita korvakoruja ei tehdä tuolla "läppämallilla". Voin kyllä tosiaan olla täysin hakoteillä. Vähä samaa perua kuin että timantteja ei laiteta hopeasormuksiin. Toivottavasti olen väärässä. Komea on korvis.
Newbeeb
Metallinetsijä
Viestit: 146
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 01:43
Paikkakunta: Oulu

Re: Newbeeb 2016 (Kultaista)

Viesti Kirjoittaja Newbeeb »

Kiitos ajatuksista, arvostan!

Joo on se hieno oli kultaa tai ei :D :D, harmi ettei pariskunnan toista puolta löytyny...
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
Newbeeb
Metallinetsijä
Viestit: 146
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 01:43
Paikkakunta: Oulu

Re: Newbeeb 2016 (Kultaista)

Viesti Kirjoittaja Newbeeb »

Kävin eilen Valkeisjärvelle piiitkästä aikaa. Ja ei ois kannattanu menn :D, aivan tyhjä. Toki ei tuo mikään aiva PRO tuo mun Compadre oo, mutta aika hyvin sillä löytää. Nii pieniä alumiinin palasia nousee, että ihan hirvittää välillä.
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3368
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Newbeeb 2016 (Kultaista)

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Newbeeb kirjoitti:Toki ei tuo mikään aiva PRO tuo mun Compadre oo, mutta aika hyvin sillä löytää.
Löytää varmasti. Jos se on sillä 5,75" kelalla niin vähän hidastahan sillä on hiekkarantoja läpi käydä. Toisaalta, jaksaa tehdä pitkääkin päivää kun on niin kevyt.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Newbeeb
Metallinetsijä
Viestit: 146
Liittynyt: 16 Heinä 2013, 01:43
Paikkakunta: Oulu

Re: Newbeeb 2016 (Kultaista)

Viesti Kirjoittaja Newbeeb »

Joo se on jusr sillä :D, välillä tuntuu todella snadilta. Mutta lupasin olla ostamatta seuraavaa, enneku toi maksaa ittensä takas.
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
Vastaa Viestiin