Oikeesti magneettikalastusta!

Vesi kätkee paljon rautaesineitä, joita voi yrittää onkia magneeteilla. Täällä voit näyttää magneeteilla saamasi saaliisi.
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Oikeesti magneettikalastusta!

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Olen tässä miettinyt tehomgneetille käyttöä. Kalamiehiä kun olen.Jos syöttäis silakoille tms. syöttikalalle rautahauleja minkä mahtuu mahaan. Porailis monta reikää matikkapaikoille ja hyvin uppoisi syötit vauhdilla pohjaan. Rautanauloja en suosittele ko matikalla on kiemuriainen suolisto josta net ei mene läpi vahinkoa tuottamatta. Kokeile vaikka itse!sitten vaikka aamusella tai parin päivän päästä kun matikoilla on taas nälkä, upottaisi syöttialueen vaiheille teholaitteen rakennettuna silleen että magneetti alas ja siitä 18-30 cm ylöspäin taas syöttikala koukkuun kiinni.Tätähän ei tänä vuonna kielletyksi ryöstöpyydykseksi voine laskea? Vois sitten päästellä pienet tai rumat matikat poies ilman vahinkoja.Voihan käyä munkki että reiän alla sattuu olemaan rautesinekin tai matikka nappaa siihen koukutettuunkin syöttiin.Teidän ja muidenkin eläinten ystävänä tällaisia olen funssaillu.
thebeet
Metallinetsijä
Viestit: 290
Liittynyt: 17 Loka 2013, 11:34
Paikkakunta: Joensuu

Re: Oikeesti magneettikalastusta!

Viesti Kirjoittaja thebeet »

tuota... joo...?
ilomantsin sotahistoriallisen seuran jäsen 2015->
nyt x-terra 705, xp orx, Nocta makro Simplex
neljäs XP Deuss +at pro
kolmas x-terra 705
toka 350 garret ace+at pro
eka 250 garret ace+ pro pointer
Vastaa Viestiin