Pettyykö lapset

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Keinutuolilainen
Innostunut Etsijä
Viestit: 68
Liittynyt: 29 Tammi 2017, 19:20

Pettyykö lapset

Viesti Kirjoittaja Keinutuolilainen »

Tuossa on laiteita. Kärkkäisellä. On niitä varmaan muuallakin myynnissä. Alle 40€. Kestääkö 5cm vettä? Tekeeköhän noilla yhtään mitään vai hajoaako heti ja lapset pettyy?

Kuva

Kuva
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Pettyykö lapset

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Enempi ovat ehkä semmosia hiekkalaatikko leluja. Kestänee sen mitä kiinalaiset muovilelut yleensäkkin ja piippaa jos muutaman sentin etäisyydellä on metallia. Tuota ylempää en niiden verkkokaupasta löytänyt, mutta luultavasti saman tyyppinen jos on saman hintainen kuin tuo sininen.

Joululahjaksi aika turhia, maton alta jos kolikoita hakee niin piippaa betonin raudoitusverkkoa jatkuvasti.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Keinutuolilainen
Innostunut Etsijä
Viestit: 68
Liittynyt: 29 Tammi 2017, 19:20

Re: Pettyykö lapset

Viesti Kirjoittaja Keinutuolilainen »

Joo sitä miltä minäkin olen. Kestää 10 min ja sitten on poru. No jos betonia ei lattian alla ole, mutta puulattialta löytää naulat. :D Oli ne kummatkin siellä ja vähän muitakin.
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3366
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Pettyykö lapset

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Joskus tuntuu että näissä laitteissa kestävyys menee kuin autoissa, 3.000.000e Formula ei kestä senkään vertaa kuin 30.000e perus sedani, vaikka on 100x kalliinmpi :lol:
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Vastaa Viestiin