Kokemuksia Minelab Quattro MP?

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
Panda
Site Admin
Viestit: 339
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 18:34

Kokemuksia Minelab Quattro MP?

Viesti Kirjoittaja Panda »

Tähän kaikki pienetkin tiedonjyväset kyseisestä laitteesta. Ja jos jollakin käyttökokemusta niin arviota vaan rustaamaan. Olen kuullut että muutoin hyvä laite mutta ei sovellu nopeean etsimiseen eli etsintäkela ei huomioi kohteita liiallisen nopealla heiluttelulla? Ja olisiko tämä kaikkien kehuman(siis yhdysvalloissa) kalliimman luokan Minelab Explorerin pikkuveli, eli muutoin sama ominaisuuksiltaan, mutta hieman heikommat mahdollisuudet säätää laitetta?
C. Scope Newforce R1, Garrett Ace 250
minelabisti
Viestit: 1
Liittynyt: 03 Elo 2007, 19:22
Paikkakunta: Itä-suomi

Viesti Kirjoittaja minelabisti »

Täällä olisi toinenkin minelab Quattro Mp:n tuleva omistaja tietoja kaipailemassa. Onko kellään kokemusta karttunut kyseisestä härvelistä ?
Avatar
mipe
Metallinetsijä
Viestit: 227
Liittynyt: 12 Tammi 2007, 14:08
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mipe »

Itse en ostaisi. Kahdella tyypillä ollut ko. laite muutaman kuukauden, sitten mennyt vaihtoon. Ongelmana toipumisaika roskista. Jos etsii pelkästään rantoja, niin pitäisi olla ok. Toisaalta käytettynä noita on näkynyt välillä edullisesti, joten kärsivällinen laitteen opettelija saattaa saada laitteen edullisesti.
ML Musketeer, Tesoro Vaquero
Ex: ML Sovereign Elite, Ace 250, CS 1220 XDP, CS 2MX
# Sormet savessa vuodesta 2004
Avatar
Scope
Viestit: 49
Liittynyt: 07 Kesä 2007, 03:21

Viesti Kirjoittaja Scope »

Oletko Panda luopumassa C-Scopesta :shock:
- Garrett Ace 250 -
Avatar
Panda
Site Admin
Viestit: 339
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 18:34

...

Viesti Kirjoittaja Panda »

Scope kirjoitti:Oletko Panda luopumassa C-Scopesta :shock:
Laitoin tuon kysymyksen kun mietiskelin toisen "paremman" etsimen hankintaa keväällä ja näin jälkeenpäin kun olen tarinoita Quattrosta kuullut ja lukenut niin onneksi jätin välistä. Niinkuin näitten laitteiden kohdalla on, vaikea sanoa oikein kun ei itse ole kokeillut, mutta...

Newforce R1 on toiminut loistavasti, en aio luopua :)
C. Scope Newforce R1, Garrett Ace 250
Avatar
Scope
Viestit: 49
Liittynyt: 07 Kesä 2007, 03:21

Viesti Kirjoittaja Scope »

Doh, vanha topikki :)
- Garrett Ace 250 -
Vastaa Viestiin