Uusi Garrett pro pointter 2015

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
neuvokas
Innostunut Etsijä
Viestit: 66
Liittynyt: 31 Maalis 2013, 13:19
Paikkakunta: Savo

Re: Uusi Garrett pro pointter 2015

Viesti Kirjoittaja neuvokas »

Hyvää entiseen verrattuna on ainakin vesitiiviys ja väri. Olen kyllä ostokseen tyytyväinen, kun helpottaa kummasti etsimistä kuopasta ja herkkyyttä on hyvä säätää tarpeen mukaan.
Garret Ace 350
Garret Pro-Pointer
Vanhin kolikko: 10 penniä 1874
Rotsku
Viestit: 13
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 21:51

Re: Uusi Garrett pro pointter 2015

Viesti Kirjoittaja Rotsku »

Onko kokemuksia upottamisesta veteen/pinpointtaamisesta järven/meren pohjasta??
Vesa
Viestit: 16
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 22:36
Paikkakunta: Rautalampi

Re: Uusi Garrett pro pointter 2015

Viesti Kirjoittaja Vesa »

Yhtä hyvin se toimii veden alla kuin päälläkin. Värinä onniin voimakas että olen pitänyt äänettömällä, vaikka kyllä värinäkin kuuluu.
konver
Innostunut Etsijä
Viestit: 90
Liittynyt: 09 Helmi 2013, 12:35

Re: Uusi Garrett pro pointter 2015

Viesti Kirjoittaja konver »

Tunnin verran ulkoilutin porkkanaa järven pohjassa kun sukeltelin. Hyvin toimi ja toimii vieläkin.
Avatar
Paramedio
Kunniajäsen
Viestit: 1172
Liittynyt: 04 Loka 2012, 18:10
Paikkakunta: Kainuu

Re: Uusi Garrett pro pointter 2015

Viesti Kirjoittaja Paramedio »

Minulla välilläoireilee erikoisesti. Laitan laitteen päälle ja piippaa kuten pitääkin merkkinä virran kytkeytymisestä. Mutta jostain syystä laite ei olekkaan päällä tai ainakaan mitään se ei tunnista. Uudelleen päälle ja homma toimii normaalisti... Ei hirveästi ole häirinnyt, mutta varmaan joutuu syksyn lopussa olemaan huoltoon yhteydessä jos vielä oireilee...
XP Deus
MI-6 pointer
Supermagneetti GTN-48 ja 60

http://www.suomenmetallinetsijat.fi
https://www.facebook.com/SuomenMetallinetsijatRy

"My precious!" - Gollum, lord of the rings
Bruin
Kunniajäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 01 Syys 2013, 17:31
Paikkakunta: Turengi

Re: Uusi Garrett pro pointter 2015

Viesti Kirjoittaja Bruin »

Paramedio kirjoitti:Minulla välilläoireilee erikoisesti. Laitan laitteen päälle ja piippaa kuten pitääkin merkkinä virran kytkeytymisestä. Mutta jostain syystä laite ei olekkaan päällä tai ainakaan mitään se ei tunnista. Uudelleen päälle ja homma toimii normaalisti... Ei hirveästi ole häirinnyt, mutta varmaan joutuu syksyn lopussa olemaan huoltoon yhteydessä jos vielä oireilee...
Sama juttu täällä! Nopeasti kerran nappia painamalla rupee toimimaan minulla, mutta en tiedä aiheuttaako se herkkyyden alenemisen.
mikav
Metallinetsijä
Viestit: 300
Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Uusi Garrett pro pointter 2015

Viesti Kirjoittaja mikav »

Rupeekos toi AT pointteri piippaileen omiaan kun painelee kovaa maata vasten? Tai kevyesti kaivaa sillä? Ominaisuushan tuo ainaki omassa Pro pointerissa.. ei ole jaksanu moisen takia alkaa lähetteleen takuuseen tms. :) Käynnistää vaan uudelleen ja taas homma pelittää.
XP Orx
Avatar
Paramedio
Kunniajäsen
Viestit: 1172
Liittynyt: 04 Loka 2012, 18:10
Paikkakunta: Kainuu

Re: Uusi Garrett pro pointter 2015

Viesti Kirjoittaja Paramedio »

mikav kirjoitti:Rupeekos toi AT pointteri piippaileen omiaan kun painelee kovaa maata vasten? Tai kevyesti kaivaa sillä? Ominaisuushan tuo ainaki omassa Pro pointerissa.. ei ole jaksanu moisen takia alkaa lähetteleen takuuseen tms. :) Käynnistää vaan uudelleen ja taas homma pelittää.
Ei ainakaan minulla piippaile vaikka melko reilusti sillä kaivelen ja tongin maata...

Tuohon aiemmin mainittuun ongelmaan selvisi syy. Usein laitan jo virran päälle ottaessani pointterin holsteristaan. Siinä kotelossahan on metallia ja lähellä metallia virrat laittaessa päälle laite herkistyy automaattisesti sille tasolle.. Eli ei mitään vikaa olekkaan...
XP Deus
MI-6 pointer
Supermagneetti GTN-48 ja 60

http://www.suomenmetallinetsijat.fi
https://www.facebook.com/SuomenMetallinetsijatRy

"My precious!" - Gollum, lord of the rings
Heisenberg
Viestit: 24
Liittynyt: 15 Heinä 2017, 01:22
Paikkakunta: Kokkola

Re: Uusi Garrett pro pointter 2015

Viesti Kirjoittaja Heisenberg »

Mitä eroa tällä Garretin AT:llä on tohon Garretin Pro Pointer 2? Muutaku hinta ja vesitiiviys?
-Garrett Ace 300i
-Garrett Pro Pointer AT
Avatar
Rasvaton
Metallinetsijä
Viestit: 312
Liittynyt: 30 Touko 2013, 23:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi Garrett pro pointter 2015

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

Pro pointer kakkonen ei ole juuri muuta toimintoja kuin päälle/pois ja lost alarm. Herkkyyttä voi säätää käynnistämällä uudelleen lähellä metallia.

Pro pointer AT:sta löytyy sen sijaan kolme herkkyyden esiasetusta, äänet saa pois päältä. Retune ominaisuus löytyy myös, eli herkkyyttä voi säätää viemällä pointeri lähelle metallia ja painamalla virtanappia, ilman siis että tarvii käynnistää uudelleen. AT:ssa on myös enempi herkkyyttä kuin kakkosmallissa.

Minun mielestäni tuo retune on kätevä, muista ominaisuuksista en niin välitä.
-Aka Sorex Pro
Heisenberg
Viestit: 24
Liittynyt: 15 Heinä 2017, 01:22
Paikkakunta: Kokkola

Re: Uusi Garrett pro pointter 2015

Viesti Kirjoittaja Heisenberg »

Oukej. Kiitos selventävästä viestistä :) Tilasin sit tuon Pro Pointer AT:n, ku näyttää toimintojakin olevan enempi, ja toi väri on kyllä hyvä, ei mee niin helposti hukkaan. :)
-Garrett Ace 300i
-Garrett Pro Pointer AT
Vastaa Viestiin