Kuljetuslaatikko autonperään

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Kuljetuslaatikko autonperään

Viesti Kirjoittaja iipe »

Ei nyt ihan kokonaan kaupan tuote, vaan taisi tuossa toista tuntia väkertämisessä vierähtää, näin talvipäivän ratoksi.

Pakki motonetistä (( Plano 1719) muualtakin saattaa löytyä ainakin vastaavia), olisko ollut joitain kymppejä.. Muovilevyt etrasta ja popniittejä, kulmakiinnikkeitä ja nuo lapion kiinnikkeet puuilosta.. Nyt pysyy hanskat ja kelat ym. nätisti autonperässä, suojassa muulta kuljetukselta.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Rautahattu
Metallinetsijä
Viestit: 248
Liittynyt: 18 Helmi 2017, 23:07
Paikkakunta: Hämeen ja Savon rajalla

Re: Kuljetuslaatikko autonperään

Viesti Kirjoittaja Rautahattu »

Itte olen käyttänyt noita Tokmannin muovilaatikoita. Kannethan niistä tahtoo ajastaan hajoilla mutta aikansa menevät. Eivät ole kyllä hinnan kiroissakaan että voi ostaa löydöille, sadevehkeille ja sun muille omansa.
SME
GM
Deus
Avatar
iipe
Kunniajäsen
Viestit: 3323
Liittynyt: 25 Marras 2011, 12:36
Paikkakunta: Pori

Re: Kuljetuslaatikko autonperään

Viesti Kirjoittaja iipe »

No joo. Ite menin kans kaikenmaailman teurastamonlaatikoilla, kunnes rupes tekee mieli vähän jotain spessumpaa! Oon harrastanut myös laitesukellusta ja siellä kaverit oli ostanut seuralle Pelican merkkisen laatikon jollekin kameravehkeille ja mua alkoi siitä syhyyttää sormia. Jäi sitten pelikaanit haaveeksi, kun tuollainenkin boxi oli jotain tyyliin 600e..
Tuo Plano kestää vähän höykytystäkin ja voi vaikka käyttää jakkarana tauoilla. Ja on varsinkin deussille just passelin kokoinen pituudeltaan ja näiden välipleksien kaa tosiaan mahtuu (lapiota lukuunottamatta) koko arsenaali nätisti katseilta ja kolhuilta suojaan ja jos tarvii koko tavaratilaa johonkin muuhun, saa nyt repästyy kaikki kerralla varastoon!
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
Vastaa Viestiin