Tää kupunen on toiselta pulelta sileähkö.
Hieno solki patenttiteksteineen.

Saatko kuvan kehiin, kun ei ole kuin suomenkielinen versio ja siinä kys. numeroilla ei näy koristelua...iipe kirjoitti:aaa. Juu, ei se puukon lyöminen esim. taskussa olevan rahan läpi varmaan onnistukkaan. Kuvittelin, että tarkoitat sen olevan muutenkin mahdotonta..
Ei tuo skrambleeraus ainakaan kovin yleistä ollut, mutta löysin Ellan raamatusta kohteen 478 (tästä saksankielisestä), missä ainakin kyseisellä tekniikalla tehtyä kuviointia.
(No. 398 ja käsittääkseni merovinkiaikaa?)

Työt painaa päälle, kurssipäiviä ja pimeän vuodenajan tullen energiatasot hiipuu. Tekis mieli piipata mutta kun ei ehdi (muka) eikä jaksa.Haarukka kirjoitti:Vedet kylmenee, maa jäätyy ja vihmoo räntää. Vetää hiljaiseksi tai eri harrastuksiin...kollikko kirjoitti:Jotenkin on ollut hiljaista täällä kuulemma. Mikäpon?
Oho, kuva on kieltämättä täysin yksiselitteinen ja koristelu tehty tasokaivertimella "skrambuleeraamalla".

Hyvää metsäpainotteista hakua porukoille. Uskokaa että kannattaa.Nuoret mukaan. Patut alkaa hyytyä.Tässä sulle ehdotus: Älä kirjoita, jos ei ole mitään topicin asiaan liittyvää. Älä ruikuta asioista. Älä spämmää tai nostele omia tai muiden topiceja turhilla viesteillä. Malta odottaa muiden vastauksia kysymyksiisi.kollikko kirjoitti:En tiiä mitä pitäis tehä kun oon tämmönen hankala.Ehotuksia vaan.
Näitä vanhemmat löydöt ovat minun ja mv:n välisiä asioita. Niihin voi tutustua yv:n avulla tai hakemalla itse niitä.Vielä kuva täällä melko harvinaisesta tipasta:
Sateet sais kyllä höllätä ku ei tahdo jaksaa edes niitetyillä pelloilla kuljeskella.
Hauskaa onne sinulle etsinnöissäsi. Tosin sillä on osuutensa vain minimaalisesti. Kuunnelkoot vasta-alkajat tosissaan konkareita. Ei täällä montaa mustasukkaista ole.Käytännön tehokkaimpia ohjeita saat y,v:nä multa.