Pääsiäisen löytöjä

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
Etsijä
Innostunut Etsijä
Viestit: 96
Liittynyt: 15 Tammi 2007, 12:22
Paikkakunta: Helsinki

Pääsiäisen löytöjä

Viesti Kirjoittaja Etsijä »

Eli tuli pääsiäisen aikoihin etsittyä Nummi-Pusulassa ja Salossa. Ei mitään kovin erityisiä löytöjä, mutta jotakin kuitenkin. Kuvassa on kaksi avainta, en heti pellolla tajunnut että kyseessä on erittäin ruostunut avain, luulin että on jokin oven haka. Vanha nappi löytyi myös, mutta niin pahasti syöpynyt ettei mahdollista tunnistaa. Sitten tunnistamaton metalli esine jossa ruostejälkiä toisella puolella. Messinki kyltti jossa teksti SKK 21 ?, saattaa liittyä veneisiin tai kalastukseen koska löytyi vanhalta venepaikalta. Että tälläistä, kauheassa flunssassa tuli kuitenkin tuntikausia rämmittyä metsissä ja pelloilla.

Kuva
Avatar
JaNo74
Innostunut Etsijä
Viestit: 76
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 16:31
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja JaNo74 »

Tuo skk 21, on kalastuskunnan verkonmerkin tunnus. Salon KalastusKunta? lupa 21?
ML Excalibur 800
C.Scope CS660
Garrett Ace 250 (Ex.)
"Deep Scope" GC-1013 (Ex.)
Avatar
Etsijä
Innostunut Etsijä
Viestit: 96
Liittynyt: 15 Tammi 2007, 12:22
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Etsijä »

Kiitos tiedosta, tuo Salo on vaan luultavasti väärin koska löytyi Nummi-Pusulasta.
Avatar
Panda
Site Admin
Viestit: 339
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 18:34

Re: Pääsiäisen löytöjä

Viesti Kirjoittaja Panda »

Etsijä kirjoitti: Että tälläistä, kauheassa flunssassa tuli kuitenkin tuntikausia rämmittyä metsissä ja pelloilla.
[/URL]
Niinsanotusti, "That's the spirit!" :D
C. Scope Newforce R1, Garrett Ace 250
Vastaa Viestiin