Puistossa

Onko löydölläsi hieno historia? Ei sillä väliä - löydön arvo on se joka ratkaisee! Tänne voit jakaa rantalöytösi, ilman että tarvitsee välttämättä keskustella sen historiasta.
timppa

Puistossa

Viesti Kirjoittaja timppa »

Pistänpä kauden ensimmäisen kuvan eilisestä piippailureissusta puiston nurtsille. Moneen kertaan on tullut pyörittyä siellä ja aina vaan tuntuu löytyvän. Piippailussa vain tammikuu on ollut kokonaan taukoa. Noille 90-luvun markoille täytyy mun varmaan hakea jo lähestymiskieltoa. Mun mielestä tylsin kolikko.

Kuva
Haarukka
Kunniajäsen

Re: Puistossa

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

timppa kirjoitti: Noille 90-luvun markoille täytyy mun varmaan hakea jo lähestymiskieltoa.
:D Outo jakauma tosiaan on löytökolikoissa minullakin tuosta viimmeisestä markkakolikkosarjasta. 1mk ja 10p ovat selvästi yliedustettuja, noihin verrattuna 50p, 5mk ja 10mk on harvinaisuuksia.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Raivaaja
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Raivaaja »

Yllättävän vähän muuten näkyy niitä pieniä hopeanvärisiä 10 pennisiä kuvissa.
Garret AT pro, propointer, Propointer AT
V1
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja V1 »

Kyllä sitä uusinta 10pennistäkin saa kun kaivaa heikomman id:n piippejä. At pro kun antaa jotain 49 lukuja niin ne jää helposti roskasignaalina kultasormusten kanssa maahan.
Vastaa Viestiin