Ranta oli käsittämättömän puhdas. Välistä epäilin jo ACEn toimivuutta, kun sai kävellä pitkästikin ilman minkäänlaista signaalia. Oliskohan hiekka putsattu jossain vaiheessa?
Joku muukin oli käynyt ilmeisesti piippailemassa rantaa, sillä näkyvillä oli joitain kuoppia ja erään pohjalta kokeilin etsimellä ja sieltä löytyi venepaikan merkki heitettynä pohjalle. Tämä aikaisempi etsijä oli ilmeisesti jättänyt roskat rannalle, vaikeuttaen itsensäkin tulevia etsintäreissuja. Itselläni ruukaa olla tapana ottaa kaikki roskat ylös, jotka kaivan esiin.
- Velsku
