Piti tänään päästä piippailemaan, menin ensin yhden tutun luo mutta hän ei ollut kotona joten suuntasin naapurin pelloille. Sängellä oli pelto että lähinnä hampsin sinne sun tänne.

Pieni on ollut reikä taskussa kun vain kolme 1 pennin kolikkoa löytyi. Kahdessa näkyi vuosiluku 1866.

Ja jotain muuta pikkuhilkkua.
Pitää joku päivä mennä uudestaan sinne...
