Nappi ja jalustin?

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Pasi Pihlu
Viestit: 3
Liittynyt: 06 Marras 2007, 18:04
Paikkakunta: Sysmä

Nappi ja jalustin?

Viesti Kirjoittaja Pasi Pihlu »

Moron!

Löytyi tänään tuollainen napin näköinen esine vanhan kärrytien varresta, eli koko noin 20 sentin kolikko, ontto, keskilenkki ei läheskään keskellä + kaksi pikkureikää lenkin molemmin puolin, paino sama kuin 20 sentillä eli 5-6g talousvaakalla, materiaali raaputettaessa kirkas vähän keltaiseen vivahtava?
Toisena aikaisemmin piipattu ilmeisesti jalustin? Jalustimella 2€ kolikko. Onko ikäarvioita?

-Pasi-

Kuvat:

Kuva

Kuva

Kuva