juuh eli tänään tuli oltua muutama tunti maastossa ja tuli sieltä sentään muutama vanhan valuutan edustaja. 20 markkaa vm.1954, 20 markkaa 1953, 1 penni vm.1967, 1 markka vm.1974, 1 markka vm.1994 sekä hopeoitu mahdollisesti messinki sormus josta ei vielä ole löytynyt mitään leimoja (malli vastaava kun puolipyöreä kihlasormus). Nämä kaikki löydöt ei kyl itelle tullut vaan meitä oli 3 maastossa ja vain 1 kone. mutta se pirkuleen kärpänen pääs puremaan joten pitää mennä mahd. pian uusiks. Ainiin unohdin mainita se 2-5 kg rautaromua nauloja, korkkeja ext.ext.
Jukka
päivän löydöt ensikertalaisella
Eilen tuli korkattua garrett ace 250 ja 6 tuntia piipparoiden isoja kallioita ja sen lähettyvillä olevia polkuja.Ihan mukavasti tavaraa nousi hevosenkenkien nauloista lähtien metsästyspuukkoon.Torstaina tuli löydettyä joku vanha kaatopaikka mökin läheisyydestä ja pari arabian lautasta sieltä löysin.
Garrett Ace 250
