Eipä paljon jäänyt käteen eikä paljon löytynytkään vaikka tunteja metsää kolusin. Pari esinettä lähti tutkittavaksi museoon. Ruostemöykky mikä on mahdollisesti vyönsolki ja veitsi, ehkä varhaiselta keskiajalta.
Uuden kaivamisvälineen sentään löysin ja yksinäisen kolikon vuodelta -48.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
Kaikista löydöistä ja Vinterbron keikasta pitäisi tulla kuvia NMF'n sivuile ja myöhemmin kun löydöt on tutkittu , lopputulos. http://www.nmf.nu/
Mielenkiintoisimmat löydöt tältä päivältä lähetetään niissä numeroiduissa pusseissä museoon. Meillä oli neljä ryhmää maastossa aika isolla alueella.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.