Käväisin tänään Lohjan Pähkinäniemessä vähän tutkailemassa. Rannoista kun tykkään, niin niitä lähinnä sinne lähdin etsimään. Perille saavuttuani tuli vähän sellainen fiilis että ei täältä kyllä mitään voi löytää. Jotain alle parinkymmenen metrin pituisia hiekka-alueita 2 kpl. Noh, rupesin kuitenkin hommiin ja yllätys yllätys, pullonkorkkeja löytyi normaaliin tapaan heti monta. Mutta sitten muuttuivat löydöt paremmiksi

Ensin kaivoin ylös tämän:
Ja yllätyksekseni löysin ihka ensimmäisen kunnon sormukseni! Mieli muuttui kummasti rannan tuottavuuden suhteen

Parin minuutin päästä kone piippasi muutaman metrin päästä ensimmäisen sormuksen löytöpaikasta, ja sain ( vain vibraproben avustuksella ) kaivettua ylös tämän:
On kyllä ohuin sormus mitä olen ikinä nähnyt. Molemmissa sormuksissa hopea leimat. Siinä taisi sitten olla tämän kesän sormukset
