Ensimmäinen uimarantareissu

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
make898
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 13:20

Ensimmäinen uimarantareissu

Viesti Kirjoittaja make898 »

Nyt päästiin lopulta ensimmäistä kertaa uimarannalle penkomaan. 10min kerittiin tonkia ja löytyi 4 kolikkoa ja piippari meni rikki. toi oli jo toinen samanlainen etsin mikä hajosi. ensimmäinen black bull hajosi 2viikon käytön jälkeen ja tämä toinen 10minuutin jälkeen. Hyvää tuuria siis.
No tällaiset löytyi.

1markka v.1981 2kpl
1markka v.1975
50penniä v.1977


Kuva
Nasse-setä
Metallinetsijä
Viestit: 345
Liittynyt: 18 Helmi 2011, 21:23
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Nasse-setä »

Kannattaa panostaa laatuun.
Tule pidemmän päälle kalliiksi kertakäyttö vehkeet.
Nasse-setä nyt harvinaisen selvinpäin.
Laiteet:
Garrett Sea Hunter MKII, Gm3, fiskars, Garrett Pro-Pointer ja sandscoop

Tulevat: Odotellaan sopivaa.)

Vanhin löytö:
5 penniä 1899 (Tunnistettu vuosiluku.)
Avatar
make898
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Huhti 2011, 13:20

Viesti Kirjoittaja make898 »

Näin on. Tuo olikin ensimmäinen piipparini. Takuuseenhan nuo meni, mutta nyt otan tilalle garretin
Vastaa Viestiin