Tammisaaren uimaranta

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Tammisaaren uimaranta

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Tulipahan lähdettyä tänään Tammisaareen suunnalle katsastamaan pienvenesataman uimarantaa. Löydöt ei päätä huimaa, mutta kolikoiden metsästäjää meinasi kyllä huimata... Oli meinaan KUUMA :oops: <- tuon näkönen oli naama lähes koko ajan :D

Löydöt täältä
Viimeksi muokannut McSeeker, 04 Touko 2008, 21:26. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
joppe
Innostunut Etsijä
Viestit: 94
Liittynyt: 22 Touko 2007, 13:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Tammisaaren uimaranta

Viesti Kirjoittaja joppe »

McSeeker kirjoitti:Tulipahan lähdettyä tänään Tammisaareen suunnalle katsastamaan pienvenesataman uimarantaa. Löydöt ei päätä huimaa, mutta kolikoiden metsästäjää meinasi kyllä huimata... Oli meinaan KUUMA :oops: <- tuon näkönen oli naama lähes koko ajan :D

Löydöt täältä
Ei toimi oikein Linux/Firefox2 systeemissä tuo linkki. Tein tunnuksenkin järjestelmään.

Katselin uudelleen linkkiä ja sivulla näkyy teksti: Näkymä ei ole kelvollinen. Kokeile jatkaa tästä
Joppe
Garrett Ace 250 (4"/6,5"x9"/9"x12")
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Re: Tammisaaren uimaranta

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

joppe kirjoitti: Ei toimi oikein Linux/Firefox2 systeemissä tuo linkki. Tein tunnuksenkin järjestelmään.
Sori, en muistanut jakaa kansiota... Nyt pitäis toimia.

EDIT: Joo, ei siis toiminut vieläkään. Muutin alkuperäisen linkin toimivaksi ( muuttui jakamisen jälkeen ).
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
joppe
Innostunut Etsijä
Viestit: 94
Liittynyt: 22 Touko 2007, 13:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Tammisaaren uimaranta

Viesti Kirjoittaja joppe »

Nonii... Nyt pelitti.

Kauniit maisemat siellä.
Joppe
Garrett Ace 250 (4"/6,5"x9"/9"x12")
Vastaa Viestiin