Alku kesän kaivelut

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
00na1
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 10 Touko 2007, 22:00
Paikkakunta: joensuu

Alku kesän kaivelut

Viesti Kirjoittaja 00na1 »

On kaiveltu rannoilta ja vähän sieltä sun täältä. tuossa on kuva noista kaivuu vehkeistä jos jotain kiinnostaa, on ranta nurmikolla ja peltonurmikolla aika helppo löytää esineet.Tuolla koukkupää meisselillä nousee hyvin ylös,pikku meisselillä löytyy pinnemmalla olevat tosi nopeesti.Eikä jää jälkiä käynnistä. joo sormuksia on 15:sta.rahoja en kaikkia viittiny kaivella tohon.nuo rahat on tänään löydettyjä.pari kaula korua ja yms. kaveri löysi tänään 4 sormusta ja saman verran kolikoita kuin tuossa.ajelimma kimpassa. että semmonen päivä.
Kuva

Kuva
Whites eagle spectrum/ whites xlt,e-track ja excalibru