Löytöjä saaresta

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
teksako
Kunniajäsen
Viestit: 1985
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 17:25
Paikkakunta: Kotka

Löytöjä saaresta

Viesti Kirjoittaja teksako »

Käväisin taas vähän koluamassa tuota saarta tuossa lähellä.
Alkuun tuntui ettei mitään löydy kaikenlaista korkkia sun muuta
tuli kaivettua,sitten piippasi, etsin ilmoitti että vetolenkki kaivoin kuitenkin.
Onneksi: sormus kultaa .Muut löydöt tykinkuulan pala,joku almiini purkki ja
10 pennisiä -20 luvulta.

Kuva

Kuva
Avatar
teksako
Kunniajäsen
Viestit: 1985
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 17:25
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja teksako »

Yksi unohtu repun pohjalle .
Musketin tai jonkun vastaavan kuula 13 mm lytyssä kahdelta reunalta .

Kuva
Vastaa Viestiin