Käväisin taas vähän koluamassa tuota saarta tuossa lähellä.
Alkuun tuntui ettei mitään löydy kaikenlaista korkkia sun muuta
tuli kaivettua,sitten piippasi, etsin ilmoitti että vetolenkki kaivoin kuitenkin.
Onneksi: sormus kultaa .Muut löydöt tykinkuulan pala,joku almiini purkki ja
10 pennisiä -20 luvulta.