Löytöjä

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
Mariza
Metallinetsijä
Viestit: 202
Liittynyt: 04 Loka 2007, 12:48
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Löytöjä

Viesti Kirjoittaja Mariza »

Kävin eilen poikien (Hannu, Kouvola, Lake ja Olli) kanssa Lemmunniemen nurkilla piippailemassa. Kiitos seurasta, oli kiva piippailla porukalla.
Parit löydöt sieltä :


Kuva

Kuva

Yksi kolikko löytyi, 1/2 shillinkiä vuodelta 1803.


Kuva
Tässä on nappi ja sitten joku esine.
* Garret Ace 250 *