
viikonlopun testit
viikonlopun testit
kävinpä tuossa viikonloppuna testailemassa taas etsintä, en viitsinyt kovin kauaa tonkia kun lapioni hajoaa liitoksistaan (pitänee ostaa joku fiskars tms seuraavaksi) ja kaikkialla oli niin mutaista. kävinkin tänään ostamassa saappaat seuraavaa keikkaa ajatellen. osa näistä löytyi tuusulasta pellon reunasta ja osa keravalta vanhempien takapihalta.


Garrett GTP 1350, GC-1023
Hienoa.
Olet taysin oikeassa! Metallinilmaisimella et tee mitaan jos muut varusteesi ei ole kunnossa... Kunnon lappari on ehdoton! Itsestasi riippuu onko se pienempi esim. helposti kannettava laadukas taitettava kenttalapio vai jykevampi "kerralla kaivava" pisto lapio.. Toki pieni "kukkalapiokin" on tietyissa tilanteissa toivottava. Mutta jos kavelet etsintapaikalle muutaman kilometrin, metrisen kaivurin kanssa niin saatat tulla miettineeksi.

