Tampereen punakaartia piippaamassa

Kerro meille Suomen mediaan yltäneet aarrelöydöt ja kätköt.
Avatar
pee tee
Metallinetsijä
Viestit: 393
Liittynyt: 24 Helmi 2012, 01:15
Paikkakunta: se o hamina

Tampereen punakaartia piippaamassa

Viesti Kirjoittaja pee tee »

Fisher F2, C.Scope 6mxi (huollettu), Garrett Sea Hunter Mark II (korjattu), Garrett propointer, sekalaiset kaivuuvälineet, FTN-63 magneetti.
Member of Team KRE, Member of SME ry
Avatar
ihis81
Kunniajäsen
Viestit: 1230
Liittynyt: 15 Helmi 2009, 18:42
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja ihis81 »

Juu, yleensähän joukkohautaan laitetaan alastomia ruumiita.
Luutko siellä antaa signaalia. Ei tuossakaan ole ajateltu mitään.
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer

Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...

"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
Veli-Hopea
Innostunut Etsijä
Viestit: 98
Liittynyt: 22 Heinä 2011, 18:45
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Ei ole kokemusta, mutta eikö maatutkalla saisi parempia tuloksia jos ihan virallista tahoa juttu kiinnostaa?
"Dig everything-miss nothing"
Avatar
Kätkäläinen
Kunniajäsen
Viestit: 1830
Liittynyt: 19 Touko 2011, 15:53
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja Kätkäläinen »

Luultavasti mahdolliset vainajat ovat ainakin vaatteet päällä? Aatulla oli toisenlaiset toiminta tavat, luulisin että tampereella on kyseisessä paikassa toimittu nopeasti ja mahdollisessa haudassa voi olla muutakin?
Avatar
Maverick
Raavas Tonkija
Viestit: 988
Liittynyt: 02 Heinä 2009, 14:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maverick »

Sisällissodan selvittelyvaiheessa oli tapana suoda oikeudenkäynti ennen teloitusta, tiedä sitten kuinka kiire on ollut, jos kyse on sodanajan teloituksista.
Vitae pars historia est.
Vastaa Viestiin