Routa vain haittasi hommia kun korkeintaan kymmeneen senttiin oli vasta sulaa,paikoin ei siihenkään syvyyteen päässyt.
No jotain kuitenkin löytyi,rantaalueelta korkkeja ja alumiini roskaa.

Sitten hoksasin että pukukopin alus kannattaa kokeilla mitä sinne nyt etsimellä pääsi.

Sieltäpä tuli tällainen pieni kasa 1Markka v.1994,50 äyriä v.1980,5cent v.2002,lyijy klöntti,pari vetoketjun vedintä,tölkin aukaisurengas ja ilmeisesti osa pinssistä.
Ei vielä tarvinnut kovin hypellä löytöjen edessä:) ,mutta tuntumaa tuli CS 660 kanssa miten käyttäytyy tosi toimissa.

