Yriteenpä uudestaan. ja korjaus tuohon testikuoppien määrään niitä on 13.
115
140
145
165
175
250
250
294
395
397
402
502mm.
Ja jonku aikaa tavavara sateessa muhinut. Niinku sanoin saman tien kun uusi laite oli ladattu lähin testailemaan, automaatilla yli puolet kuopista jäi ilman singnaalia. mutta manuaali säädöt herkkyys 8:lla ja maabanssi kohdallaan vco,audio disc offilla ja threshold säädöllä säätelin kaikki montut kuulumaan jos säädöt oli esim niin että kuuluu juuri ja juuri sirinää tai niin että ääni juuri katoaa, niin 5 syvintä monttua jäi ulkopuolelle.
Mutta jos taas lisäsin thresholdin ääntä hiukan lisää niin taas antoi singnaalin kaikille kuopille kuinka päin vaan kelaa heilutti. En osaa sanoa kuinka olis esim pelloilla näillä säädöillä edennyt, meteli on kyllä häiritsevä kun tuntuu että singnaalia tulee niin tiheään. Enkä suinkaan tällä mun testillä yritä nostaa Golden Maskia muiden etsimien yläpuolelle varsinkaan e-Tracin
Niinkuin sanoin, singnaalin antoi joka montun kohdalla. Syytä en tiedä aiheuttaako peitetty kuoppa omia ääniä vai tavarat montun pohjalla tai kelan heilahdus.
joka tapauksessa singnaalit oli selviä ja jokainen uskoo mitä uskoo ja testakoon laitteensa niinkuin haluaa, mutta ainakin tässä mun pihalla tekemä testi vakuutti mut, vaikkei niitä säätöjä ehkä voi muualla käyttää, mene ja tiedä. Mutta heti kun tämän MUN syvyystestin tein, soitin kaverille tärinässä jolle puhelimen välityksellä tilanteen selvitin vielä jopa ääninäyttellä vaikkeihan se mitään vielä todista.