Sivu 2/2

Lähetetty: 14 Marras 2011, 21:28
Kirjoittaja Panomies
Ekomasteri kirjoitti:
Näin se homma etenee :wink: vai eivät pitäneet teroituksesta :shock: :lol: :lol: kai tuo oli vitsi? vai :?
Tunnettuan spwaw:in voin sanoa että hän ei ikinää pelleile vakavien asioiden kanssa.
Niin kuin minä.

Lähetetty: 29 Maalis 2012, 21:59
Kirjoittaja spwaw
Nyt se kunniakirja sitten saapui. ON SE komea . Kiitoksia Museovirastolle näin foorumin kautta hienosta kunniakirjasta!!

Arvioitu rautakautinenputkikirves n.1800vuoden ikäiseksi ja tallennettu koodilla (KM 38986).


Kuva

Tuosta se löytyi 40cm syvyydestä.
Kuva

Ps.Paavo Arhinmäki ei sitten pystynyt estämään Museoviraston 3milj euron leikkausta :cry:

Lähetetty: 30 Maalis 2012, 18:27
Kirjoittaja Panomies
Löytyykö kuva siitä niinsanotusta "Kunniakirjasta" ?
Voit mustalla tussilla piiloittaa nimesi ja sukupuolen.