Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
TK-mies
Metallinetsijä
Viestit: 181 Liittynyt: 09 Heinä 2010, 14:06
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja TK-mies » 28 Joulu 2010, 17:24
:
[/img]
[/img]
[/img]
Tässäpä eräs versio valjaista.
Ekomasteri
Kunniajäsen
Viestit: 1606 Liittynyt: 10 Loka 2008, 13:29
Viesti
Kirjoittaja Ekomasteri » 28 Joulu 2010, 23:55
Näyttää ihan asia viritelmältä. Onko hinnasta tietoa?
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255 Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti
Kirjoittaja Etsijä82 » 28 Joulu 2010, 23:58
Ekomasteri kirjoitti: Näyttää ihan asia viritelmältä. Onko hinnasta tietoa?
Halavalla lähtee, vain 79.95 dollaria...
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
JK
Kunniajäsen
Viestit: 2165 Liittynyt: 10 Elo 2008, 21:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja JK » 29 Joulu 2010, 01:25
Kumpi lienee käytössä mukavampi, sellainen joustava mustekalaviritelmä vaiko tuolleen "jiäkkänä"?
Ekomasteri
Kunniajäsen
Viestit: 1606 Liittynyt: 10 Loka 2008, 13:29
Viesti
Kirjoittaja Ekomasteri » 29 Joulu 2010, 10:07
Etsijä82 kirjoitti: Ekomasteri kirjoitti: Näyttää ihan asia viritelmältä. Onko hinnasta tietoa?
Halavalla lähtee, vain 79.95 dollaria...
Hinnan puolesta nuo valjaat voi unohtaa
Malli on kyllä asiallinen. Varmaan joustava eli mustekala on parempi, olettasin näin.
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951 Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola
Viesti
Kirjoittaja Keseppa » 29 Joulu 2010, 18:48
Hintaan kaatuu tosiaan nuo minunki mielestä. Erittäin hyvältä kyllä näyttävät ja nuo olikin mulla mielessä kun tilasin tetsarit. Siihen saa kehitettyä samanlaisen riipustuksen kuin tuossa paitsi että minunki mielestä gumminauha on parempi
ihis81
Kunniajäsen
Viestit: 1230 Liittynyt: 15 Helmi 2009, 18:42
Paikkakunta: Satakunta
Viesti
Kirjoittaja ihis81 » 06 Helmi 2011, 13:22
Tässä videossa kohdassa 1:13/4:51 näkyy erittäin yksinkertaiset valjaat.
Ton tyyliset tekee itsekkin näppärästi
http://www.youtube.com/watch?v=43zVaEbL ... re=related
-Fiskars kenttälapio
-Nokta Makro racer Pro pack
-Nokta The Legend Pro pack
-Garret Pro pointer
Vanhin löytö: Löytyisi nyt edes jotain...
"Tehän olette kuin kaksi marjaa; paskanmarja ja rusina"
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255 Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti
Kirjoittaja Etsijä82 » 06 Helmi 2011, 16:16
Minua ei niinkään herran valjaat kiinnostaneet, vaan tuo herran tekemä testi oli oikein kiintoisa, taidan ruveta näpertämään seuraavaksi tommosta testiä.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.