Sivu 1/1

ilta piip

Lähetetty: 06 Syys 2013, 22:02
Kirjoittaja teksako
Kävin vähän kahlailemassa uudessa paikassa ,piippejä metrin välein eli neitseellinen paikka, tunnin siinä huiskin kunnes tuli niin pimeää ettei nähnyt enää mitä scoopin pohjalla on .Uutta keikkaa, kun vaan kerkeää vesikin oli niin lämmintä ,että olis varmaan tarennut shortseissa.

Kuva

Lähetetty: 06 Syys 2013, 22:18
Kirjoittaja ehkä
näyttää aikasta hyvältä paikalta. :wink: mut minkä takia siellä on noin paljon pukukaapin avaimia. :?:

Lähetetty: 06 Syys 2013, 22:23
Kirjoittaja teksako
En tiiä joku on varmaan huvikseen heitelly,meinasinkin kun neljä ekaa piippiä oli noita avaimia niin mitä ihmettä.

Lähetetty: 07 Syys 2013, 08:46
Kirjoittaja J.m.k
Onnittelut kullasta! vaikuttaa paikalta missä kannattaa tosiaan käydä uudestaankin.

Eikös nuo ole muuten vanhoja fillarin avaimia? semmosista kiinteistä lukoista mitä ennen muinoin pyörissä oli.

Lähetetty: 07 Syys 2013, 09:40
Kirjoittaja ZyrTech
J.m.k kirjoitti:Eikös nuo ole muuten vanhoja fillarin avaimia? semmosista kiinteistä lukoista mitä ennen muinoin pyörissä oli.
Ainakin 80-90-luvun vaihteen tunturi Vipin käyräsarvisessa oli samanlaiset avaimet, kuin kaksi oikeanpuoleista. Siitä pyörästä hajosi melkein kaikki, haarukka katkesi, jarruvaijerit oli jatkuvasti poikki, samoin vaihdevaijeri...

Lähetetty: 07 Syys 2013, 12:08
Kirjoittaja patti
ZyrTech kirjoitti: Ainakin 80-90-luvun vaihteen tunturi Vipin käyräsarvisessa oli samanlaiset avaimet, kuin kaksi oikeanpuoleista. Siitä pyörästä hajosi melkein kaikki, haarukka katkesi, jarruvaijerit oli jatkuvasti poikki, samoin vaihdevaijeri...
Ja nuo kaksi vasemmanpuoleista ovat samanlaisia kuin mun 80-luvun 5 vaihteisessa Helkama Kulkurissa oli. MIelenkiintoista on, että siitä pyörästä hajosi melkein kaikki, haarukka katkesi, jarruvaijerit oli jatkuvasti poikki, samoin vaihdevaijeri... Jotenkin tuli deja-vu fiilis... :shock: Myös taka-akseli katkesi ja runko murtui kahdesta hitsauksesta. Suomalaista laatutyötä viiden vuoden runkotakuulla. Ainiin, kestihän se yli tuon 5 v mutta hajosi viimeistään 15 v kohdalla :D

Lähetetty: 19 Syys 2013, 19:28
Kirjoittaja teksako
Samalla rannalla taas ,kama alkoi loppua ,seuraavaksi pitäis mennä upoksiin jos haluis jotain löytää ,no avaimia taas ,joku heitelly oikein urakalla niitä sinne.
Kuva

Lähetetty: 19 Syys 2013, 20:35
Kirjoittaja J.m.k
Avaimissa tosiaan löytyy :shock: mä en ole yhteensäkään löytänyt noin montaa avainta rannoilta :)