Sivu 1/1
aamu piip
Lähetetty: 08 Syys 2013, 10:17
Kirjoittaja teksako
Aamulla vapaaehtoisesti lähtö on niin vaikeaa ,mutta lähdin kuitenkin.
Ei kultaa ,mutta jotain sentään.

Lähetetty: 08 Syys 2013, 13:04
Kirjoittaja romu&rautaa
Hieno paikka... taisit viedä neitsyyden..
Lähetetty: 08 Syys 2013, 14:47
Kirjoittaja teksako
Neitsyys meni jo iltapiipissä.