Sivu 1/1
Ilta piipillä
Lähetetty: 04 Loka 2013, 19:44
Kirjoittaja teksako
Muutama rantalöytö tältä illalta ...tu kun se vesi alkaa olla kylmää.

Lähetetty: 04 Loka 2013, 19:52
Kirjoittaja Leijona
Räyhäkän näköinen pääkallosormus

Lähetetty: 04 Loka 2013, 20:46
Kirjoittaja jore ja pojat
Löydöt ihan ok. mutta millä kuvausvälineillä
saa tuollaisia tosi laadukkaita lähikuvia?
Nikon?
Canon?
Joku muu?
Lähetetty: 04 Loka 2013, 20:54
Kirjoittaja teksako
Canon ixus 220 HS
Lähetetty: 04 Loka 2013, 21:56
Kirjoittaja RapaRipa
Näyttäisi kultaakin nousseen. Onneksi olkoon!