Sivu 1/1

Ilta piipillä

Lähetetty: 04 Loka 2013, 19:44
Kirjoittaja teksako
Muutama rantalöytö tältä illalta ...tu kun se vesi alkaa olla kylmää.
Kuva

Lähetetty: 04 Loka 2013, 19:52
Kirjoittaja Leijona
Räyhäkän näköinen pääkallosormus :shock: :P

Lähetetty: 04 Loka 2013, 20:46
Kirjoittaja jore ja pojat
Löydöt ihan ok. mutta millä kuvausvälineillä
saa tuollaisia tosi laadukkaita lähikuvia?
Nikon?
Canon?
Joku muu?

Lähetetty: 04 Loka 2013, 20:54
Kirjoittaja teksako
Canon ixus 220 HS

Lähetetty: 04 Loka 2013, 21:56
Kirjoittaja RapaRipa
Näyttäisi kultaakin nousseen. Onneksi olkoon!