Sivu 1/1

Loppunpiipparoidulta kansanpuiston rannalta

Lähetetty: 12 Loka 2013, 20:56
Kirjoittaja jore ja pojat
Juniorin pyynnöstä n. tunnin rantapiipparoinnille.
Paikalla oli jo ehtinyt paikallinen "kolmen kopla" ja muutama sana
vaihdettiinkiin :)
Aina tuo paikka jaksaa jakaa kaikille hieman antimiaan :D

Kuva

Juniorin tarkat silmät havaitsivat leikarista pieniä merkintöjä,
jotka vanhalta olisivat menneet ohi :mrgreen:
Kuva