Sivu 1/1

Penni

Lähetetty: 04 Tammi 2014, 20:40
Kirjoittaja teksako
Kävästiin pojan kanssa tänä iltana eräällä rannalla pimeäranta piippailua harrastamassa.Kultaa tietysti lähdettiin hakemaan ,mutta kolikoihin joutui tyytymään.
Yksi sentään on aika siisti penni vuodelta 1900 .
Kuva

Kuva

Re: Penni

Lähetetty: 04 Tammi 2014, 20:52
Kirjoittaja ThePiippailija
Kuin pakasta vedetty. :D

Re: Penni

Lähetetty: 04 Tammi 2014, 21:10
Kirjoittaja jamppe
No on kyllä hyvässä kunnossa! 8)

Re: Penni

Lähetetty: 06 Tammi 2014, 14:51
Kirjoittaja lapland relics man
Huippukuntoinen ja hieno löytö, onnittelut. Siellä kausi vain jatkuu.