Sivu 1/1

Latezin kausi 2014

Lähetetty: 15 Maalis 2014, 14:00
Kirjoittaja Latezi
Oli itsellänikin pakko päästä aloittamaan piipparointi kausi vaikka lunta ja routaa on jonkinverran.

Kuva

Kauden eka hopeasormus löytyi ekan 5min aikana pinnalta, onkohan nuo kivet turkoosia vai malakiittia ?
Eka katsoin että valkokultainen opaalisormus, mutta hyvähän tuollakin on kausi aloittaa :)

Parit penniset ja senttisetkin sain irrotettua roudasta, vanhin on 20penniä 1963.

Re: Latezin kausi 2014

Lähetetty: 15 Maalis 2014, 18:46
Kirjoittaja RapaRipa
Hyvä aloitus, kireitä piippejä jatkoonkin!

Re: Latezin kausi 2014

Lähetetty: 15 Maalis 2014, 20:11
Kirjoittaja lapland relics man
Mukava aloitus, mistä löysit lumettoman paikan :D

Re: Latezin kausi 2014

Lähetetty: 15 Maalis 2014, 21:20
Kirjoittaja ehkä
kovia poikia tuola rovekses. :o

Re: Latezin kausi 2014

Lähetetty: 16 Maalis 2014, 21:07
Kirjoittaja Latezi
lapland relics man kirjoitti:Mukava aloitus, mistä löysit lumettoman paikan :D
Kiitoksia vastanneille :)

Kävin kokeilemassa valdemarin rannalla, oli muutamia sulia kohtia.

No sainpa vietyä korkkeja roskiin, että kesällä vähän puhtaampi ranta piippailla vaikka saattoipa muutama jäädä lojumaan maahan :roll:

Re: Latezin kausi 2014

Lähetetty: 17 Maalis 2014, 09:24
Kirjoittaja matonen
Onnee hopeesta, siitä se lähtee mut ny tulee pakkaskausi tän eteläänkin voi vee....

Re: Latezin kausi 2014

Lähetetty: 21 Huhti 2014, 20:49
Kirjoittaja Latezi
Pääsiäisen aikaiset piipparoinnit:

Kuva

Korvakoru on rihkamaa samoten sormuksessa ei leimoja näy.

Ja näin pääsiäisen kunniaksi löytyi 10 israelin sekeliä :)