Sivu 1/1
Latezin kausi 2014
Lähetetty: 15 Maalis 2014, 14:00
Kirjoittaja Latezi
Oli itsellänikin pakko päästä aloittamaan piipparointi kausi vaikka lunta ja routaa on jonkinverran.
Kauden eka hopeasormus löytyi ekan 5min aikana pinnalta, onkohan nuo kivet turkoosia vai malakiittia ?
Eka katsoin että valkokultainen opaalisormus, mutta hyvähän tuollakin on kausi aloittaa
Parit penniset ja senttisetkin sain irrotettua roudasta, vanhin on 20penniä 1963.
Re: Latezin kausi 2014
Lähetetty: 15 Maalis 2014, 18:46
Kirjoittaja RapaRipa
Hyvä aloitus, kireitä piippejä jatkoonkin!
Re: Latezin kausi 2014
Lähetetty: 15 Maalis 2014, 20:11
Kirjoittaja lapland relics man
Mukava aloitus, mistä löysit lumettoman paikan

Re: Latezin kausi 2014
Lähetetty: 15 Maalis 2014, 21:20
Kirjoittaja ehkä
kovia poikia tuola rovekses.

Re: Latezin kausi 2014
Lähetetty: 16 Maalis 2014, 21:07
Kirjoittaja Latezi
lapland relics man kirjoitti:Mukava aloitus, mistä löysit lumettoman paikan

Kiitoksia vastanneille
Kävin kokeilemassa valdemarin rannalla, oli muutamia sulia kohtia.
No sainpa vietyä korkkeja roskiin, että kesällä vähän puhtaampi ranta piippailla vaikka saattoipa muutama jäädä lojumaan maahan

Re: Latezin kausi 2014
Lähetetty: 17 Maalis 2014, 09:24
Kirjoittaja matonen
Onnee hopeesta, siitä se lähtee mut ny tulee pakkaskausi tän eteläänkin voi vee....
Re: Latezin kausi 2014
Lähetetty: 21 Huhti 2014, 20:49
Kirjoittaja Latezi
Pääsiäisen aikaiset piipparoinnit:
Korvakoru on rihkamaa samoten sormuksessa ei leimoja näy.
Ja näin pääsiäisen kunniaksi löytyi 10 israelin sekeliä
