Sivu 1/1
onko löytyny?
Lähetetty: 03 Kesä 2009, 13:10
Kirjoittaja McSeeker
Otan tällaisen vastaan jos on ylimääräisiä
http://tinyurl.com/ryouus
Lähetetty: 03 Kesä 2009, 13:15
Kirjoittaja Aarteenmetsästäjä
Lähetetty: 03 Kesä 2009, 13:29
Kirjoittaja Etsijä82
Voi että,just kaivoin tommosen pellosta ja pistin fiskarsilla vahingossa keskeltä kahtia,mutta onneksi ei ollut suurista summista kyse.

Lähetetty: 03 Kesä 2009, 13:40
Kirjoittaja Aarteenmetsästäjä
Mikähän on tuon lantin lyöntimäärä?