Sivu 1/1

Pullonkorkin puistopiippi

Lähetetty: 29 Kesä 2014, 12:15
Kirjoittaja pullonkorkki
Tervehdys kaikille :lol:

Etsitty on ahkerasti ja maata kaiveltu, mutta kuvia en hetkeen ole laittanut tänne. Pitää munkin laittaa vähän jotain kuvaa tännekin välillä. Käytiin eilen Sanpan kanssa puistopiippailemassa ja mun löydöt:
8€ 70senttiä
8 markkaa 31 penniä
Illan ensimmäisestä kolosta paljastui hopeinen kaulakoru missä ketjukin oli jopa ehjä.

Kuva

Kuva

Roskaa ja muuta sälää tuli paljon ja paljon jäi vielä taas kaivamatta.
Kaivuu hommia vähän vaikeuttaa Deusin iso kela. Vakio pienen kelan jouduin laittaa huoltoon kun alkoi sekoilemaan ja piippaamaan ihan omiaan.
Kesäloma loppuu mutta ei etsiminen :shock:

Re: Pullonkorkin puistopiippi

Lähetetty: 29 Kesä 2014, 20:03
Kirjoittaja Haarukka
Mukavan puiston ootta löytänyt kun markkojakin nousee, ei ole muut siis vielä ennättäneet tuonne