Metallinetsintälupa Espoossa
Lähetetty: 11 Kesä 2009, 16:06
Päätin kokeilla kuinka Espoo suhtautuu metallinetsintään puistoiksi kaavoitetuilla alueillaan. Kävin teknisessä toimistossa ja selitin mitä halusin. Pyysivät tekemään maankäyttöanomuksen ja ilmoittivat että tämä oli ensimmäinen kerta kun heiltä tällaista pyydetään.
Käsittelijänä puisto-osasto.
Epäilin että anomus kierrätetään Museovirastossa ja siten hautautuu byrokratiaan ikuisiksi ajoiksi.
Olin väärässä se myönnettiin viikossa.

Huomattavaa:
- Lyhyt kesto
- Rajallinen alue
- Lupa myönnetty vain minulle
Uskoisin että tämä on Espoon kaupungilta varovaisen myönteinen kaannanotto metallietsintään ja uskon että tämä on myöhemmin laajennettavissa sekä kestoltaan että alueiltaan ja että saadaan koskemaan jotain poppoota.
Niin ja lupa maksoi 30€.
Käsittelijänä puisto-osasto.
Epäilin että anomus kierrätetään Museovirastossa ja siten hautautuu byrokratiaan ikuisiksi ajoiksi.
Olin väärässä se myönnettiin viikossa.

Huomattavaa:
- Lyhyt kesto
- Rajallinen alue
- Lupa myönnetty vain minulle
Uskoisin että tämä on Espoon kaupungilta varovaisen myönteinen kaannanotto metallietsintään ja uskon että tämä on myöhemmin laajennettavissa sekä kestoltaan että alueiltaan ja että saadaan koskemaan jotain poppoota.
Niin ja lupa maksoi 30€.