Rahaa ja Rave:a?
Lähetetty: 22 Elo 2014, 16:39
Samppalinnan puistossa vajaat pari tuntia juniorin kanssa eilen illalla.
Varustus sama kuin Puolalan puistossa tiistai-iltana ( AT / F-2)
Kolikoitakin kohtuulisesti, mutta avaimenperäksi luultu
pintalöytö ruohon seasta paljastuikin ns. massamuistiksi
Onko sisältö ns. Rave:a vai muuta, korjatkaa tarvittaessa.
Jos omistaja löytyy, niin luovutamme luonnollisesti tikun.
Erityisesti löytötavaratoimistoon ei ehdi/jaksa viedä vähäisen
rahallisen arvon vuoksi ,mutta ymmärrämme mahdollisen tunnearvon
Hiljakkoin muokkailtukkin luettelon mukaan.
Luotikin arvoitus; pieni kivääriin ja suuri käsiaseeseen.



Varustus sama kuin Puolalan puistossa tiistai-iltana ( AT / F-2)
Kolikoitakin kohtuulisesti, mutta avaimenperäksi luultu
pintalöytö ruohon seasta paljastuikin ns. massamuistiksi
Onko sisältö ns. Rave:a vai muuta, korjatkaa tarvittaessa.
Jos omistaja löytyy, niin luovutamme luonnollisesti tikun.
Erityisesti löytötavaratoimistoon ei ehdi/jaksa viedä vähäisen
rahallisen arvon vuoksi ,mutta ymmärrämme mahdollisen tunnearvon
Hiljakkoin muokkailtukkin luettelon mukaan.
Luotikin arvoitus; pieni kivääriin ja suuri käsiaseeseen.




