Sivu 1/1

Rahaa ja Rave:a?

Lähetetty: 22 Elo 2014, 16:39
Kirjoittaja jore ja pojat
Samppalinnan puistossa vajaat pari tuntia juniorin kanssa eilen illalla.
Varustus sama kuin Puolalan puistossa tiistai-iltana ( AT / F-2)
Kolikoitakin kohtuulisesti, mutta avaimenperäksi luultu
pintalöytö ruohon seasta paljastuikin ns. massamuistiksi :shock:
Onko sisältö ns. Rave:a vai muuta, korjatkaa tarvittaessa.
Jos omistaja löytyy, niin luovutamme luonnollisesti tikun.
Erityisesti löytötavaratoimistoon ei ehdi/jaksa viedä vähäisen
rahallisen arvon vuoksi ,mutta ymmärrämme mahdollisen tunnearvon 8)
Hiljakkoin muokkailtukkin luettelon mukaan.
Luotikin arvoitus; pieni kivääriin ja suuri käsiaseeseen.


Kuva

Kuva

Kuva

Re: Rahaa ja Rave:a?

Lähetetty: 22 Elo 2014, 18:21
Kirjoittaja kollikko
Kuvaisit patruunan perästä päin. Veikkaan 6.5 mm , seuraava olis yleisenä jo hylsyltään isompi. Keskisytytysnallihan on? Ampumattoman patruunan voi testata kahdella tavalla 1;Heitä mereen.2; Heitä järveen.Kuivuessaan ruuti voi olla sanken arvaamatonta. Nallit myäs. Muista myös laki ampuumisasseista ja paukuista!

Re: Rahaa ja Rave:a?

Lähetetty: 22 Elo 2014, 19:32
Kirjoittaja jore ja pojat
Suojesluskuntain asepajan tekelehän tuo suutariksi jäänyt
patruuna näyttäisi olevan.
Voipi olla ennen 1944 ajaltakin,
kun kalenterin mukaan tuo järjestö
lakkautettiin jo 27.11.1944
Kuva

Kuva