Sivu 1/1

Tulipas taas köyhdytettyä multaa ;)

Lähetetty: 01 Huhti 2007, 20:04
Kirjoittaja Landis
Tuommonen maisema, josta olen aikaisemminkin etsinyt ja löytänyt useamman kolikon. Epäröin vähän lähteä piipparoimaan, mutta onneksi lähdin. :) Kuvan keskivaiheilla piipparoin.

Kuva

Löytöjä tuli, pari kolikkoa ja pari epämääräistä osasta. Rautaa ilmaisin löysi lähes kokoajan jota en esille kaivanut.
Isompi kolikko on 1 kopeekka vuodelta 1843, pienempi 10 penniä jonka vuosilukua en saanut selville.

Kuva

Kuva

Ja joku oli pelannut golffia pellollamme ja hukannut pallon :D
(pinnassa oli josta bongasin)

Kuva


PS. taitaa olla käyttämäni ultraäänipesuri liian tehokas puhdistamaan vanhoja kolikoita, tuntuu että se poistaa tuota tummaa ainesta kolikon pinnasta jolloin kolikon "luettavuus" kärsii. :? Ei varmaan kannata käyttää...