20 vuoden takaa
Lähetetty: 10 Huhti 2015, 22:50
Skooppi ystäväni 20 vuoden takaa, oletko näissä kuvioissa? Ne saksalaiset isot hylsyt on joku löytänyt. Hieno ss-tikari tuppineen ym. Tunnistatko?
~ Suomen ensimmäinen virallinen aarteenetsintäfoorumi ~
https://aarremaanalla.com/foorumi/