Sivu 1/1

Häiriö foorumin toiminnassa

Lähetetty: 31 Heinä 2009, 20:44
Kirjoittaja ilkkap
Minulla on käyttöjärjestelmänä Vista 64B.

Viime aikoina vastattuani johonkin ketjuun ja postattuani sen niin sivu jumittuu eikä palaa foorumille kuten pitäisi.
Kun tarkistan asian käynnistänällä toisen IE:n niin viesti on kyllä mennyt perille, mutta siis se automaattipalautus ei pelaa.
Onko muilla samanlaista tai tietoa kuinka korjataan?

Lähetetty: 31 Heinä 2009, 20:48
Kirjoittaja Etsijä82
Kyllä sivu toisinaan ryppyilee minullakin aivan samalla tavalla,varmaan aika normi touhua. 8)

Lähetetty: 31 Heinä 2009, 21:50
Kirjoittaja ihis81
Täälläkin välillä jumii :o