Häiriö foorumin toiminnassa
Lähetetty: 31 Heinä 2009, 20:44
Minulla on käyttöjärjestelmänä Vista 64B.
Viime aikoina vastattuani johonkin ketjuun ja postattuani sen niin sivu jumittuu eikä palaa foorumille kuten pitäisi.
Kun tarkistan asian käynnistänällä toisen IE:n niin viesti on kyllä mennyt perille, mutta siis se automaattipalautus ei pelaa.
Onko muilla samanlaista tai tietoa kuinka korjataan?
Viime aikoina vastattuani johonkin ketjuun ja postattuani sen niin sivu jumittuu eikä palaa foorumille kuten pitäisi.
Kun tarkistan asian käynnistänällä toisen IE:n niin viesti on kyllä mennyt perille, mutta siis se automaattipalautus ei pelaa.
Onko muilla samanlaista tai tietoa kuinka korjataan?