Taytyy heti aluksi rueta valittamaan. Lahdin aamuyhdeksalta erittain potenttiaaliselle etsintapaikalle ja tulin vasta iltapaivalla lopen uupuneena takaisin. Koko paivana ei mukamas loytynyt kun 1 uusi 10 penninen, korkkeja, korkkeja ja korkkeja. Nihkein reissu ikina. Ja paikat oli mielestani todella mahtavat. No maanantaina tai huomenna kahlaan samat tuolla Acella. Mukana ollut kaverinikin ihmetteli kun kokemukset olleet aikaisemmin aivan toisenlaisia... No tiedan tiedan... Landis loytaa koikot siina missa muutkin esineet, eli tuskinpa laitteessa mitaan vikaa on. Vika loytyy korvien valista. Pakko varmaan vaivautua manuaalia lukemaan. Pitaa myos myontaa etta ehka hiukan harmittaa tuo Newforcen hankinta. Eli nyt huomaan miten tarkeaa olisi paasta ensin testaamaan laitetta tai ainakin tutkailla lahemmin.Mipe olit oikeassa.. Olisi vaan pitanyt pysya noissa Garreteissa, koska olen sita mielta etta etta etsimen tuottamat monipuoliset aanet helpottavat hommaa huomattavasti. No, nyt valitus seis. Ostin Newforcen ja aion kayttaa sita paljon ja todistaa etta olen vaarassa. Tai, Landishan sita todistaa koko ajan
Sulla on vaan ollut ne aikaisemmat paikat liian hyviä. Kyllä tommosia nollareissuja tulee aina joskus, tosin montaa tuntia en jaksa pelkkiä korkkeja kaivaa.
Toivottavasti fiilikset laitteesta paranee ajan myötä. Kyllähän tuon laitteen nimeen muutamat harrastajat rummuttavat ja kehuvat sen olevan hinta/laatu suhteeltaan mainio. Pitää oikein päästä kokeilemaan itse jossakin vaiheessa. Selvisikö muuten se sormus-ongelma sillä isolla kelalla?
ML Musketeer, Tesoro Vaquero
Ex: ML Sovereign Elite, Ace 250, CS 1220 XDP, CS 2MX
# Sormet savessa vuodesta 2004
Kyllä se on paikasta kiinni ja etsimen säädöistä, että mitä löytyy. Sitten kolikoita/sormuksia tms. löytyy varmasti, kun kohdalle osuu.
Mielestäni newforcen tuottamat äänet riittää hyvin, se on selkeää kun ei kuulu monenlaisia piippauksia. En ole kyllä kokeillut muita merkkejä, niin paha mennä sanomaan mutta tämä on oma mielipide.
Ehtii hyvin vilkasta näyttöä kun tulee piippaus, että missä kohti "tolppa syttyy".
Jaksamista&karsivallisyytta!!
Kylla on kuule tultu kaivettua itse niin monta kertaa tyhjaa tai rautaromua, etta on meinannut lahtea etsin popelikkoon. Mutta sitten taas aika-ajoin loytyy se "helmi" ja kummasti on "kolikkokuume" paalla tai miksa tota nyt sitten voisi kutsua eli jaksaa taas kaivaa rautaa ylos.
Valilla onnaa ja valilla ei.
Zemii!
---------------------------
Whites MXT/ XLT & Deus
Kanta-Hämeen menneisyyden etsijät