Sivu 1/1

Salpalinjalle ilkivaltainen hyökkäys Raikuussa

Lähetetty: 11 Elo 2016, 14:52
Kirjoittaja Silverado
Kaikennäköstä porukkaa se maa päällään kantaa... :evil:

"Salpalinjaan kuuluvalla Kerimäen Raikuun salpa-asemalla on tehty mittavia tuhoja. Maanalaiseen bunkkeriin johtavat puiset portaat ja rakenteet on rikottu voimalla ja tunneli tukittu kivillä. Osa alueesta on jouduttu rajaamaan liikkumiskieltoon."

http://yle.fi/uutiset/salpalinjalle_ilk ... us/9087771

Re: Salpalinjalle ilkivaltainen hyökkäys Raikuussa

Lähetetty: 12 Elo 2016, 00:12
Kirjoittaja rane58
Desantti-sabotöörit tuhonneet sen mitä eivät sodan aikana pystyneet....? :roll: