Rumia euroja ja kiiltävää hopeaa iltalenkiltä
Lähetetty: 20 Loka 2016, 21:46
~ Suomen ensimmäinen virallinen aarteenetsintäfoorumi ~
https://aarremaanalla.com/foorumi/
Minä luulen, että varsinkin ohuemmissa ketjuissa tuo lukon kieli on ainoa tasainen paikka johon leiman saa kunnolla lyötyä. Pyöreään pintaan lyötäessä leimasta voi tulla epäselvä.Miksi noita tavallaan tärkeitä leimoja noin piilotellaan