Sivu 1/1
Jäänmurtaja aina hyvä löytö.
Lähetetty: 14 Huhti 2017, 15:55
Kirjoittaja Junior
Kävin tuossa Kalajoella piipahtaan

Re: Jäänmurtaja aina hyvä löytö.
Lähetetty: 15 Huhti 2017, 18:53
Kirjoittaja Haarukka
Nämäkin ilmeisesti Särkiltä, vai onko siellä jo muuallakin sulaa?
Murtajia en ookkaan särkiltä vielä löytänyt, enkä Kalajoella ole muualla käynytkään
Re: Jäänmurtaja aina hyvä löytö.
Lähetetty: 15 Huhti 2017, 18:56
Kirjoittaja Junior
Ainoastaan tuo 10sentin kolikko ja 10penniä on hiekka särkiltä loput on kerätty leikki kentiltä
Re: Jäänmurtaja aina hyvä löytö.
Lähetetty: 15 Huhti 2017, 19:00
Kirjoittaja Junior
En ole ikinä hiekka särkiltä paljon löytänyt.
Re: Jäänmurtaja aina hyvä löytö.
Lähetetty: 15 Huhti 2017, 19:03
Kirjoittaja Haarukka
Junior kirjoitti:En ole ikinä hiekka särkiltä paljon löytänyt.
En minäkään, paitsi leirintäalueen nurmelta. Se hietikko vaan sulaa melkein kuukausi aiemmin ku Raahen mestat ni on tullu keväisin käytyä. Tänä vuonna jää väliin

Re: Jäänmurtaja aina hyvä löytö.
Lähetetty: 15 Huhti 2017, 19:31
Kirjoittaja Hank da Silva
Haarukka kirjoitti:Junior kirjoitti:En ole ikinä hiekka särkiltä paljon löytänyt.
En minäkään, paitsi leirintäalueen nurmelta. Se hietikko vaan sulaa melkein kuukausi aiemmin ku Raahen mestat ni on tullu keväisin käytyä. Tänä vuonna jää väliin

No et paljoa menetä. Tuntuu että särkkien hietikot on lähes tyhjiä. Ainakin yhtä kolikkoa kohti joutuu käveleen paljon. Leirntäalueella ei ole käyty koskaan ku pitäs kysellä luvat sinne. Eipä taida jaksaa nähdä vaivaa ku muut on sen varmaan jo tyhjänneet.
Re: Jäänmurtaja aina hyvä löytö.
Lähetetty: 15 Huhti 2017, 19:48
Kirjoittaja Haarukka
Hank da Silva kirjoitti: Leirntäalueella ei ole käyty koskaan ku pitäs kysellä luvat sinne. Eipä taida jaksaa nähdä vaivaa ku muut on sen varmaan jo tyhjänneet.
Ei mullakaan lupia ollu ku ekaa kertaa kävin. Portilla kyltti että sesongin ulkopuolella saa päivisin vapaasti käydä. Sillä "luvalla" oon käynyt ja eka tai toka kerralla alueen pitäjää jututtanut. Mukava kaveri, eikä oo pois ajanu. Muistaakseni ihmetteli että kilon pussi roskaa, muttei kaivuujälkiä missään

Toivottavasti ei ole pitäjä vaihtunut eikä kukaan harrastajien mainetta pilannut.
Ei kai tommosta aluetta tyhjäksi saa, mutta onhan siellä roskaa. GM4:n 7" kelalla oli kuin norsu posliinikaupassa, mutta Acella ja sniperillä ku osui koskemattomiin kohtiin ni ihan kivasti oli kolikoita:
http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... 25#p172666
Re: Jäänmurtaja aina hyvä löytö.
Lähetetty: 16 Huhti 2017, 20:40
Kirjoittaja Hank da Silva
Ostin at prohon sniperin. Tohtisko tuolla käydä kokeileen miten toimii?
Re: Jäänmurtaja aina hyvä löytö.
Lähetetty: 16 Huhti 2017, 22:41
Kirjoittaja Haarukka
Hank da Silva kirjoitti:Ostin at prohon sniperin. Tohtisko tuolla käydä kokeileen miten toimii?
Ite tohtisin, mutta lähempää löydät testialueita ku kahtelet kauppojen pihojen lumen läjäys alueita ja valtatien varren P-paikkoja. Siinä Viirteen P-paikallakin oon Acea kokeillut, käyppä kahtoon mitä oon missannu

Hopeisen korviksen ja puolenkymmentä euro kolikkoa ite siitä löytänyt.
Re: Jäänmurtaja aina hyvä löytö.
Lähetetty: 17 Huhti 2017, 16:27
Kirjoittaja Hank da Silva
Käytiin kokeileen särkillä. Sniperi toimii mutta maa jäässä. Ei viitsiny kaivaa nurmikoita ku jää ruma jälki. Mutta juniori löysi hieman paremmin omalla att prolla ja vakio kelalla. Joitain euroja kuitenkin löytyi hiekka alueilta mitkä olivat osittain sulia. Kesää odotellen.....