Aloittelijan eka päivä

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Nuusku
Viestit: 1
Liittynyt: 28 Huhti 2007, 23:36

Aloittelijan eka päivä

Viesti Kirjoittaja Nuusku »

ACE250 saapui eilen ja tänään lopulta pääsin aloittamaan aarteenetsintäurani opettelemalla laitteen käyttöä erään vanhan metsätien varrella poissa uteliailta silmiltä... :wink:

Saaliina oli rikkinäiset silmälasit (mallista päätellen 1980-luvun puolivälistä), kiväärin hylsyjä, vanhoja nauloja, jotain niittejä sekä pari hämärämpää kappaletta, jotka vielä ovat tarkemmin tutkimatta.

Huomenna sään salliessa homma jatkuu muutaman entisen talon metsittyneiden kivijalkojen liepeillä.