Sivu 1/1

Ensireissu tänään.

Lähetetty: 02 Touko 2017, 21:23
Kirjoittaja aar1pne
Kuva

Kuva

Kuva
Joopa joo.
Eipä paljon ole kuvattavaa , aina vain tavara vähenee siitä kun 10 vuotta sitten ensi reissuja tänne tein . Hopeaa tuli nyt hiukkasen. Mikä lienee ? ei korvis kun on noin naarmuinen, tai sitten on kynsinyt korvallista.